
Adın ağzımda köz gibi
Geceye yapışıyor tenin
Bir kez değdin ya bana
Dönüp duruyor içim senin
Kapım kilitli sanmıştım
Sen geldin, açtın zorla
Kalbim değil, bildiğin
Yokluğunla sarhoş olan
Yaklaşıp çekiyorsun
Bir ileri, iki geri
Ben kendimi kaybedince
Sen de gülüyorsun belli
Dokunma, yine yanarım
Bakma, çözülürüm hemen
Arda, beni bırakma
Ben böyle düşerim senden
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Ben sana çok bağlıyım
Gece gece saplanma
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Adın değince içimde
Ateş gibi dolaşma
Yastıkta izin kalmış
Sanki sır gibi saklı
Bir öpüşün yetiyor
Bütün aklımı almak için
Ben temiz bir yol sandım
Sen girdin, unuttum yönü
Dudakların yüzünden
Kaybettim kendimi dünü
İster sert, ister sessiz
Senin oyununa düştüm
Bir kere tatlı geldin
Sonra zehre dönüştün
Yaklaşıp çekiyorsun
Bir ileri, iki geri
Ben kendimi kaybedince
Sen de gülüyorsun belli
Dokunma, yine yanarım
Bakma, çözülürüm hemen
Arda, beni bırakma
Ben böyle düşerim senden
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Ben sana çok bağlıyım
Gece gece saplanma
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Adın değince içimde
Ateş gibi dolaşma
Bir kere daha, tamam
Yıkılsın bütün duvarlar
Ben kendimi bilmezken
Senin adınla uyanır yaralar
Susuyorum, çünkü biliyorum
En güzel yerim, en zayıf yanım
Bir bakışın yeter bana
Dağılsın bütün dünyam
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Ben sana çok bağlıyım
Gece gece saplanma
Arda, beni bırakma
Arda, beni bırakma
Adın değince içimde
Ateş gibi dolaşma